vrijdag 29 juli 2022

Dag 12 27 juli Naples - Fort Myers

 Vandaag werd ik pas om half 9 wakker…hoewel ik tussendoor wel wakker ben geweest…het ontbijt was maar tot 10 uur dus we moesten wel een beetje opschieten. Ik moest over Megan klimmen om op de patio te komen om een sigaretje te roken dus zij werd vanzelf wakker van mij ;-)

Nadat de rest zich een beetje gefatsoeneerd hadden, gingen we het ontbijt zoeken. Het was bij dit hotel buiten bij een zwembad. Heel leuk geregeld. Na dit ontbijt gingen we ons verder klaar maken, alles inpakken en in de auto leggen. We hadden nog wat tijd voordat we terug moesten rijden naar everglades city dus we gingen langs de mall die om de hoek lag. Maar we waren te vroeg. Alles was nog dicht en ging pas om 11 uur open. Even in de massagestoel gezeten



 sanitaire stop en toch maar alvast vertrokken naar Everglades City. Daar kwamen we nu dus een uur te vroeg aan maar daar ons aangemeld en even naar een restaurant gereden om wat te drinken.

Om 13.30 uur begon ons avontuur in de Everglades….





Wat geweldig om dit mee te maken! Dit was toch wel een hoogtepunt van de vakantie! Het duurde maar een uur maar was super! Leslie vind het best eng…maar de rest heeft ervan genoten..

Nu weer 1,5 uur rijden naar ons volgend hotel in Fort Myers. Daar slapen we weer in appartement met 2 slaapkamers en een slaapbank. Nu was het de beurt van leslie en jasmijn om op de slaapbank te slapen en ook omdat in de 2e slaapkamer 2 1persoonsbedden staan. Dus nu heeft Megan ook een eigen kamer!

Na het inchecken en installeren gingen we wat eten…na het ontbijt hadden we nog niks op dus het was wel tijd. Een restaurant tip was Yucatan en laat die nou net in dezelfde straat zitten. Daar heerlijk gegeten. Ik had een taco salad…mmmmmm

De meisjes hadden pasta alfredo, Alain vis en leslie weet ik niet meer ;-)

Na het eten gingen Alain en ik boodschappen doen bij Walmart terwijl leslie en jasmijn gingen zwemmen en Megan relaxen op haar eigen kamer.

Eer dat we terug waren en alles opgeruimd hadden was het al best laat,…dus ook wij gingen in de relaxstand.


1 opmerking: